Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З А Т В Е Р Д Ж У Ю
__________________
/підпис/
Керівник апарату Гощанського районного суду
М.Г. Кунець
„27 ” червня 2018 року
П Л А Н
роботи Гощанського районного суду
на ІІ-е півріччя 2018 року
№ з/п |
Найменування заходів |
Строки виконання |
Виконавці |
Відомості про виконання заходів |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
I. А Н А Л І Т И Ч Н А Р О Б О Т А |
||||||
1. |
Формування та здача звітів за перше півріччя 2018 року про стан здійснення правосуддя Гощанським районним судом |
до 04 липня 2018 року |
Павлюк О.В. Строкаль О.Д. |
|
||
2. |
Проведення оперативної наради з працівниками апарату Гощанського районного суду за підсумками роботи в першому півріччі 2018 року |
вересень місяць 2018 року |
Кунець М.Г. |
|
||
3. |
Проведення узагальнення стану організації роботи зі зверненнями громадян за результатами роботи суду та звіт про виконання судом Закону України «Про доступ до публічної інформації» в першому півріччі 2018 року |
до 12 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
4. |
Проведення аналізу щодо навантаження на суддів Гощанського районного суду з розгляду кримінальних справ (кримінальних проваджень), справ про адміністративні правопорушення, цивільних, адміністративних справ та матеріалів в першому півріччі 2018 року |
до 12 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
5. |
Проведення узагальнення щодо оскарження рішень Гощанського районного суду в т.ч. скасованих та змінених судових рішень в першому півріччі 2018 року |
до 12 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
6. |
Аналіз причин зупинення кримінальних справ (кримінальних проваджень) в першому півріччі 2018 року |
до 12 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
7.
|
Аналіз причин зупинення провадження у цивільних та адміністративних справах в першому півріччі 2018 року |
до 12 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
8.
|
Проведення узагальнення щодо залишків справ і матеріалів станом на 01.07.2018 року |
до 13 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
9. |
Аналіз обліково-статистичної роботи в Гощанському районному суді за перше півріччя 2018 року |
до 02 липня 2018 року |
Кунець М.Г. |
|
||
10. |
Аналіз щодо здійснення правосуддя Гощанським районним судом в першому півріччі 2018 року |
до 11 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
11. |
Формування базових показників роботи Гощанського районного суду Рівненської області за перше півріччя 2018 року згідно рішення Ради суддів України № 28 від 02 квітня 2015 року з опублікуванням цих показників на веб-сайті суду |
до 13 липня 2018 року |
Павлюк О.В. |
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
II. П И Т А Н Н Я О Р Г А Н І З А Ц І Й Н О Ї Р О Б О Т И С У Д У |
||||||
1. |
Проведення аналізу організації роботи канцелярії Гощанського районного суду |
протягом півріччя |
Кунець М.Г.
|
|
||
2. |
Проведення роботи щодо впорядкування архіву суду та збереження речових доказів. |
протягом півріччя |
Строкаль О.Д.
|
|
||
3. |
Перевірка та аналіз стану обліку, зберігання, знищення речових доказів |
грудень 2018 року |
Кунець М.Г. |
|
||
4. |
Забезпечення відкритості діяльності Гощанського районного суду в т.ч. інформаційне забезпечення офіційного веб – сайту Гощанського районного суду |
протягом півріччя |
Кунець М.Г. Поліщук С.О. Бугай О.С.
|
|
||
5. |
Забезпечення публікації матеріалів, статей у ЗМІ |
протягом півріччя |
Поліщук С.О. |
|
||
6. |
Проведення «Днів відкритих дверей» для учнів загальноосвітніх шкіл |
протягом півріччя |
Кунець М.Г. Поліщук С.О.
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
III. П И Т А Н Н Я П Р А В О В О Ї Т А П Р О Ф І Л А К Т И Ч Н О Ї Р О Б О Т И |
||||||
1. |
Проведення внутрішніх навчань з працівниками Гощанського районного суду з питань організації роботи суду, антикорупційного та іншого законодавства |
протягом півріччя |
Кунець М.Г. |
|
||
2. |
Проведення навчання з працівниками апарату суду з питань застосування Положення про автоматизовану систему документообігу суду |
протягом півріччя |
Кунець М.Г.
|
|
||
3. |
Проведення занять з працівниками апарату суду та надання методичної допомоги з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3» |
протягом півріччя |
Бугай О.С.
|
|
||
4. |
Участь працівників апарату суду в дистанційній формі навчання щодо роботи з КП «Д-3» |
протягом півріччя |
Всі працівники |
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
IV. К А Д Р О В А Р О Б О Т А |
||||||
1. |
Проведення засідань конкурсної комісії |
в разі потреби |
Конкурсна комісія |
|
||
2. |
Направлення до ТУ ДСА України в Рівненській області інформації щодо штатної та фактичної чисельності працівників суду |
щомісячно |
Кунець М.Г. |
|
||
3. |
Направлення до ТУ ДСА України в Рівненській області інформації щодо підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду |
щоквартально |
Кунець М.Г. |
|
||
4. |
Направлення до Національного агента України з питань державної служби форми звітності КСДС (квартальна) «Звіт про кількісний склад державних службовців» |
щоквартально |
Кунець М.Г. |
|
||
5. |
Наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» |
протягом півріччя |
Кунець М.Г. Гуменюк Н.П. |
|
||
6. |
Ведення військового обліку, бронювання та взаємодія з військовими комісаріатами |
протягом півріччя |
Гуменюк Н.П.
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
V. Ф І Н А Н С О В О – Г О С П О Д А Р С Ь К А Д І Я Л Ь Н І С Т Ь С У Д У |
||||||
1. |
Здійснення робіт з підтримання приміщень суду в належному стані
|
протягом півріччя |
Кунець М.Г. Бугай О.С. Петренко І.М. |
|
||
2. |
Здійснення робіт з підтримання оргтехніки суду в належному стані. |
протягом півріччя |
Бугай О.С. |
|
||
3. |
Ведення обліку споживання комунальних послуг судом, подання звітності та розрахунків до територіального управління державної судової адміністрації України в Рівненській області |
щомісячно |
Бугай О.С. |
|
||
4. |
Проведення взаємозвірки з організаціями по наданню послуг ектропостачання, газопостачання, водопостачання та вивозу ТПВ
|
щоквартально |
Бугай О.С.
|
|
||
5. |
Проведення роботи щодо списання необоротних активів, запасів, грошових документів у вигляді поштових знаків |
щомісячно |
Петренко І.М. |
|
||
Відповідальна особа по роботі з персоналом Н.П. Гуменюк