flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

План роботи суду на друге півріччя 2018 року

27 червня 2018, 15:31

З А Т В Е Р Д Ж У Ю

__________________

                 /підпис/

Керівник апарату  Гощанського районного суду

М.Г. Кунець

„27 червня  2018 року

                        П Л А Н

роботи Гощанського районного суду

        на ІІ півріччя 2018 року

 

№ з/п

Найменування заходів

Строки виконання

Виконавці

Відомості про виконання заходів

1

2

3

4

5

 

I. А Н А Л І Т И Ч Н А  Р О Б О Т А

1.

Формування та здача звітів за перше півріччя 2018 року про стан здійснення правосуддя  Гощанським районним судом

до 04 липня 2018 року

Павлюк О.В.

Строкаль О.Д.

 

2.

Проведення оперативної наради з працівниками апарату Гощанського районного суду за підсумками роботи в першому півріччі 2018 року

вересень місяць

2018 року

 

Кунець М.Г.

 

3.

Проведення узагальнення стану організації роботи зі зверненнями громадян за результатами роботи суду  та звіт про виконання судом Закону України «Про доступ до публічної інформації» в першому півріччі 2018 року

до

12 липня

 2018 року

Павлюк О.В.

 

4.

Проведення аналізу  щодо  навантаження на суддів Гощанського районного суду з розгляду кримінальних справ (кримінальних проваджень), справ про адміністративні правопорушення, цивільних, адміністративних справ та матеріалів в першому півріччі 2018 року

до

12 липня

2018 року

Павлюк О.В.

 

5.

Проведення узагальнення щодо оскарження рішень Гощанського районного суду в т.ч. скасованих та змінених судових рішень  в першому півріччі 2018 року

до

12 липня

2018 року

Павлюк О.В.

 

6.

Аналіз причин зупинення кримінальних справ (кримінальних проваджень)  в першому півріччі 2018 року

до

12 липня

2018 року

Павлюк О.В.

 

7.

 

 

 

Аналіз причин зупинення провадження у цивільних та адміністративних справах в першому півріччі 2018 року

до

12 липня

2018 року

Павлюк О.В.

 

8.

 

 

 

 

Проведення узагальнення щодо залишків справ і матеріалів станом на 01.07.2018 року

до

13 липня

2018 року

Павлюк О.В.

 

9.

Аналіз обліково-статистичної роботи в Гощанському районному суді за перше півріччя 2018 року

до 02 липня

2018  року

Кунець М.Г.

 

10.

Аналіз щодо здійснення правосуддя Гощанським районним судом в першому півріччі 2018 року

до

11 липня

2018 року

Павлюк О.В.

 

11.

Формування базових показників роботи Гощанського районного суду Рівненської області за перше півріччя 2018 року згідно рішення Ради суддів України № 28 від 02 квітня 2015 року з опублікуванням цих показників на веб-сайті суду

до

13 липня

2018 року

Павлюк О.В.

 

1

2

3

4

5

 

II. П И Т А Н Н Я   О Р Г А Н І З А Ц І Й Н О Ї   Р О Б О Т И   С У Д У

1.

Проведення аналізу організації роботи канцелярії Гощанського районного суду

протягом півріччя

Кунець М.Г.

 

 

 

2.

Проведення роботи щодо впорядкування архіву суду та збереження речових доказів.

протягом півріччя

 

Строкаль О.Д.

 

 

3.

Перевірка та аналіз стану обліку, зберігання, знищення речових доказів

грудень

2018 року

Кунець М.Г.

 

4.

Забезпечення відкритості діяльності Гощанського районного суду в т.ч. інформаційне забезпечення офіційного веб – сайту Гощанського районного суду

протягом півріччя

Кунець М.Г.

Поліщук С.О.

Бугай О.С.

 

 

5.

Забезпечення публікації матеріалів, статей у ЗМІ

протягом півріччя

Поліщук С.О.

 

6.

Проведення  «Днів  відкритих дверей» для учнів загальноосвітніх шкіл

протягом півріччя

Кунець М.Г.

Поліщук С.О.

 

 

 

1

2

3

4

5

 

III. П И Т А Н Н Я   П Р А В О В О Ї  Т А   П Р О Ф І Л А К Т И Ч Н О Ї   Р О Б О Т И

1.

Проведення внутрішніх навчань з працівниками Гощанського районного суду з питань організації роботи суду, антикорупційного та іншого  законодавства

протягом півріччя

Кунець М.Г.

 

2.

Проведення навчання з працівниками апарату суду з питань застосування Положення про автоматизовану систему документообігу суду

протягом півріччя

Кунець М.Г.

 

 

3.

Проведення занять з працівниками апарату суду та надання методичної допомоги з питань практичного застосування автоматизованої  системи документообігу суду КП «Д-3»

протягом півріччя

Бугай О.С.

 

 

4.

Участь працівників апарату суду в дистанційній формі навчання щодо роботи з КП «Д-3»

протягом півріччя

Всі працівники

 

1

2

3

4

5

 

IV. К А Д Р О В А    Р О Б О Т А

1.

Проведення засідань конкурсної комісії

в разі потреби

Конкурсна комісія

 

2.

Направлення до ТУ ДСА України в Рівненській області інформації щодо штатної та фактичної чисельності працівників суду

щомісячно

Кунець М.Г.

 

3.

Направлення до ТУ ДСА України в Рівненській області інформації щодо підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду

щоквартально

Кунець М.Г.

 

4.

Направлення до Національного агента України  з питань державної служби форми звітності КСДС (квартальна) «Звіт про кількісний склад державних службовців»  

щоквартально

Кунець М.Г.

 

5.

Наповнення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB»

протягом півріччя

Кунець М.Г.

Гуменюк Н.П.

 

6.

Ведення військового обліку, бронювання та взаємодія з військовими комісаріатами

протягом півріччя

Гуменюк Н.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

V. Ф І Н А Н С О В О – Г О С П О Д А Р С Ь К А   Д І Я Л Ь Н І С Т Ь

С У Д У

1.

Здійснення робіт з підтримання приміщень  суду в належному стані

 

протягом  півріччя

Кунець М.Г.

Бугай О.С.

Петренко І.М.

 

2.

Здійснення робіт з підтримання оргтехніки суду в належному стані.  

протягом  півріччя

Бугай О.С.

 

3.

Ведення обліку споживання комунальних послуг  судом, подання звітності та розрахунків до територіального управління державної судової адміністрації України в Рівненській області

щомісячно

Бугай О.С.

 

4.

Проведення взаємозвірки з організаціями по наданню послуг  ектропостачання, газопостачання, водопостачання та вивозу ТПВ

 

щоквартально

Бугай О.С.

 

 

5.

Проведення роботи щодо списання необоротних активів, запасів, грошових документів у вигляді поштових знаків

щомісячно

Петренко І.М.

 

             

 

 

Відповідальна особа по роботі з персоналом                                                  Н.П. Гуменюк