flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ обліково-статистичної роботи в Гощанському районному суді Рівненської області за 2017 рік

02 січня 2018, 14:56

 АНАЛІЗ обліково-статистичної роботи в Гощанському районному суді Рівненської області за 2017 рік

         Гощанським  районним судом Рівненської області проведено аналіз обліково-статистичної роботи суду за 2017 рік.

        

  1. Планування роботи суду з питань діловодства та статистики, стан виконання планів роботи.

         Плани роботи Гощанського районного суду складаються на півріччя та затверджуються головою суду. Плани роботи суду включають в себе наступні розділи: аналітична робота, питання організаційної роботи суду, питання правової та профілактичної роботи, кадрова робота, фінансово-господарської діяльності суду.

         Плани роботи суду мають терміни виконання, передбачених в ньому заходів, виконавців, відмітки про їх виконання та аналітичні довідки про результати виконання запланованих заходів, передбачених планом роботи суду.

         В плані роботи суду передбачено проведення занять з працівниками апарату суду та надання методичної допомоги з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3», проведення семінарів-навчань з працівниками апарату суду з питань практичного застосування Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, а також проведення аналізу організації роботи суду.

        

  1. Розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судом правосуддя.

         Обробка, облік та контроль документів (справ, матеріалів чи проваджень) в суді  здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу комп’ютерної програми «Д-3».

         Діловодство в суді ведеться державною мовою.

         Наказом керівника апарату суду від 09.03.2017 № 4/а «Про визначення функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи працівникам апарату Гощанського районного суду та надання доступу до неї» здійснення реєстрації та розподілу вхідної кореспонденції, реєстрацію вихідної кореспонденції, а також внутрішніх документів суду покладено на Строкаль О.Д., Петренко І.М. та Гуменюк Н.П.

         Відповідальними за автоматизований розподіл судових справ (пакетний автоматизований розподіл судових справ після реєстрації певної кількості судових справ; розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді; визначення складу суду з метою заміни судді (суддів); повторний автоматизований розподіл судових справ) та автоматичне визначення присяжних з числа осіб, які внесені до списку присяжних визначено Строкаль О.Д. та Петренко І.М.

         Наказом керівника апарату суду від 03.03.2014 № 10/а «Про організаційне забезпечення ведення обліково-статистичної роботи Гощанського районного суду» передбачено, що помічники суддів та секретарі судових засідань зобов’язані забезпечити відображення у обліково-статистичних картках автоматизованої системи документообігу суду дані винесених процесуальних документів та інформацію про рух справ в автоматизованій системі документообігу суду у день ухвалення відповідних судових рішень (відкриття провадження у справі, зупинення провадження у справі тощо).

                Строкаль О. Д., старшому секретарю суду, забезпечити відображення в обліково-статистичних картках автоматизованої системи документообігу суду даних щодо направлення справ до суду апеляційної (касаційної)  інстанції, видачу виконавчих документів та результатів розгляду справ в апеляційній (касаційній) інстанції, направлення електронної справи (провадження) до апеляційної (касаційної) інстанції, не пізніше дня направлення справи (провадження) у паперовому вигляді до відповідного суду, не приймати при здачі в канцелярію суду справ, де не відображенні в обліково-статистичних картках автоматизованої системи документообігу суду дані винесених процесуальних документів та  інформація про рух справ, та повертати відповідальним працівникам апарату суду для усунення недоліків, перевіряти при здачі справ до канцелярії суду наявність електронного цифрового підпису у процесуальних документах в автоматизованій системі документообігу суду та у разі відсутності електронного цифрового підпису не приймати справи, а повертати відповідальним працівникам суду для усунення недоліків.

         За внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей про набрання судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень, винесених суддями, згідно наказу керівника апарату суду від 09.03.2017 № 4/а «Про визначення функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи працівникам апарату Гощанського районного суду та надання доступу до неї» та посадових інструкцій, затверджених наказом керівника апарату суду від 03.01.2017 № 1/а, виконання даних обов’язків покладено на помічників суддів. 

         Ведення в суді статистичної звітності здійснюється відповідно до вимог Інструкції щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 05.06.2006 року № 55 (із змінами).

         Гощанським районним судом складаються звіти про роботу суду за наступними формами:

- квартальні звіти №№ 1-мзс «Звіт місцевих загальних судів про розгляд судових справ», 10 «Звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах», 1-Л «Звіт судів першої інстанції про стан розгляду справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України»;

- піврічні та річні №№ 1 «Звіт судів першої інстанції про розгляд справ у порядку кримінального судочинства», 1-1 «Звіт судів першої інстанції про розгляд матеріалів кримінального провадження», 2-А «Звіт судів першої інстанції про розгляд справ у порядку адміністративного судочинства», 2-Ц  « Звіт судів першої інстанції про розгляд справ у порядку цивільного судочинства», 3 «Звіт про розгляд судами справ про адміністративні правопорушення та щодо осіб, які притягнуті до адміністративної відповідальності», 4 «Звіт щодо звернення до виконання рішень судів у частині майнових стягнень», 6 «Звіт про кількість осіб, засуджених, виправданих, справи щодо яких закрито, неосудних, до яких застосовано примусові заходи медичного характеру та види кримінального покарання», 7 «Звіт про склад засуджених», 8 «Звіт про неповнолітніх засуджених».

        

  1. Організаційні питання роботи канцелярії суду (дотримання термінів та якість заповнення документів первинного обліку в електронному та паперовому вигляді, складання номенклатур, формування справ, ведення архіву, порядок обліку речових доказів та ін.).

         Ведення діловодства в Гощанському районному суді та канцелярії суду, а саме, обробка, облік та контроль документів (справ, матеріалів чи проваджень) тощо здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3» (надалі – АСДС) відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року         № 30 (надалі – Положення) та Засад використання автоматизованої системи документообігу суду Гощанського районного суду Рівненської області, затверджених зборами суддів від 29.09.2015, а також відповідно до Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

         Обмін офіційними електронними документами Гощанського районного суду здійснюється згідно Тимчасового порядку обміну електронними документами між місцевими та апеляційними судами, Державною судовою адміністрацією України, територіальними управліннями Державної судової адміністрації України, підприємствами, що належать до сфери управління Державної судової адміністрації України, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 15.11.2016 № 231.

         Уся вхідна кореспонденція суду, в тому числі процесуальні документи, приймаються і опрацьовуються користувачами автоматизованої системи, і реєструються в АСДС в день її надходження.

         Після реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції суду відповідальним працівником канцелярії - старшим секретарем суду     Строкаль О.Д. роздруковуються реєстри вхідної та вихідної кореспонденції, які підшивається в окремі номенклатурні справи.

         Розподіл судових справ здійснюється в суді в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, уповноваженою особою апарату суду, відповідальною за здійснення автоматизованого розподілу судових справ.

         Результатом автоматизованого розподілу судових справ є протокол автоматизованого розподілу судової справи між суддями, який роздруковується, підписується відповідальною особою апарату суду та додається до матеріалів судової справи.

         Крім того, відповідальними працівниками канцелярії суду, після завершення автоматизованого розподілу судових справ (матеріалів, проваджень) формуються та роздруковуються реєстри судових справ і матеріалів на кожного суддю окремо. Після чого справи передаються головуючому судді для розгляду під підпис у реєстрі. Відповідні реєстри підшиті в окремі номенклатурні справи та знаходяться в канцелярії суду.

         Номенклатура справ Гощанського районного суду на 2017 рік затверджена головою суду 05.12.2016 року, схвалена протоколом ЕК Гощанського районного суду 05.12.2016 року № 2, що відповідає вимогам п.п. 10.3., 10.9. Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

         Непроцесуальні документи формуються у справи за допомогою АСДС відповідно до затвердженої номенклатури справ.

         Організаційно-розпорядчі документи з основної діяльності: про прийняття, переведення, звільнення, заохочення, про надання відпусток, про накладення стягнень на працівників, про відрядження працівників, з адміністративно-господарських питань тощо групуються в різні справи.

         Формування і оформлення судових справ суду здійснюється секретарями судових засідань відповідно до вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 17.12.2013 року № 173 (надалі – Інструкція з діловодства), та вимог процесуального законодавства.

         Посадовою інструкцією та наказом керівника апарату суду від 29.07.2016 № 17-1/а визначено відповідальну особу за ведення архівної справи в суді Строкаль О.Д., старшого секретаря суду.

         При визначенні строків зберігання документів, їх відбору для внесення до НАФ або знищення використовується Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджений наказом Державної судової адміністрації України 11.02.2010      № 22, а також Перелік типових документів, що утворюються в діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Міністерства юстиції України 12.04.2012 № 578/5.

         Наказом суду від 17.04.2015 № 12 затверджено склад експертної комісії Гощанського районного суду.

         Робота експертної комісії здійснюється відповідно до Положення про експертну комісію Гощанського районного суду Рівненської області, затверджене наказом голови суду від 01.08.2016 № 18-2, схваленого експертною комісією архівного відділу Гощанської райдержадміністрації 01.08.2016 (протокол від 01.08.2016 № 24) та експертною комісією Гощанського районного суду від 22.07.2016 ( протокол від 22.07.2016 № 1).

         Засідання комісії проводяться за потребою, оформляються протоколи засідань.

         На засіданнях комісії колегіально розглядаються питання, пов’язані з визначенням цінності документів, складанням номенклатури справ, розробкою положень про експертну комісію та архівний підрозділ.

         Для забезпечення зберігання документів Гощанського районного суду, закінчених у діловодстві, наказом голови суду від 01.08.2016 № 18-1 затверджено Положення про архівний підрозділ Гощанського районного суду, схваленого експертною комісією архівного відділу Гощанської райдержадміністрації 01.08.2016 (протокол від 01.08.2016 № 24) та експертною комісією Гощанського районного суду від 22.07.2016 ( протокол від 22.07.2016 № 1). 

         Управлінські документи, судові справи та документи з особового складу зберігаються у спеціально облаштованому приміщенні під архів.

         Документи постійного зберігання Тучинського районного суду за 1953-1959 роки впорядковані, опис № 1, погоджений ЕПК архівного відділу Рівненського облвиконкому ( протокол № 3 від 22.02.1989). Документи постійного зберігання Гощанського районного суду за 1952-1994 роки впорядковані, описи № 1 за 1952-1980 роки погоджені ЕПК архівного відділу Рівненського облвиконкому ( протокол № 3 від 22.02.1989), описи № 1 за 1981-1989 роки погоджені НМЕР Держархіву Рівненської області (протокол № 8 від 13.12.1995), описи № 1 за 1990-1994 роки погоджені ЕПК Держархіву Рівненської області (протокол № 6 від 21.11.2000).

         Протягом звітного періоду відповідальним працівником за ведення архіву Строкаль О.Д., старшим секретарем суду, проводиться перевіряння, упорядкування та описування документів постійного зберігання Гощанського районного суду за 1995-2015 роки та документів з особового складу.

         Складено проект опису справ з кадрових питань (особового складу) за 1944-2015 роки та опису справ постійного зберігання за 1995-2015 роки для подальшого скерування до ЕК архівного відділу райдержадміністрації та до ЕПК Державного архіву Рівненської області на погодження.

         Приміщення архіву обладнане металевими стелажами, забезпечене засобами пожежогасіння (вогнегасниками). Приміщення знаходиться під охороною та оснащене пожежною та охоронною сигналізацією.

         В приміщенні архіву суду наявний прилад для здійснення контролю за температурно - вологісним режимом. 

         Вікна обладнанні світлонепроникними жалюзями, але не захищені металічними решітками та двері не оббиті металом.

         Відповідальним працівником за роботу з речовими доказами в суді призначена старший секретар суду Строкаль О.Д.

         В суді для обліку речових доказів ведеться журнал обліку речових доказів.

         Кожний аркуш журналу пронумерований, журнал прошнурований і скріплений гербовою печаткою.

         В журнал відомості про речові докази по кримінальних провадженнях (справах) вносяться в день надходження даних справ.

         Для зберігання речових доказів у суді є окреме приміщення зі стелажами.

         Однак, дане приміщення не обладнане охоронною та протипожежною сигналізацією, на вікнах відсутні решітки та двері не оббиті металом.       

         В разі необхідності речові докази зберігаються у сейфі канцелярії суду.

         Відповідальними за зберігання та використання гербової печатки суду визначено голову суду, а відповідальною за використання, зберігання, знищення всіх інших печаток та штампів суду, а також відповідальною за знищення гербової печатки суду визначено старшого секретаря суду Строкаль О.Д.

         Однак, на даний час в зв’язку з відсутністю голови суду гербова печатка суду знаходиться на зберіганні в керівника апарату суду.

         Облік печаток і штампів ведеться у журналі обліку печаток і штампів суду, який ведеться належним чином, пронумерований, прошитий та скріплений гербовою печаткою.

         Печатки і штампи суду зберігаються у сейфах та металевих шафах.

         Справи (матеріали кримінального провадження) видаються для ознайомлення апаратом суду за резолюцією голови суду, судді на підставі письмової заяви.

         В суді належним чином ведеться журнал видачі справ (матеріалів кримінального провадження) для ознайомлення, із зазначенням дати, години видачі.

         Ознайомлення з матеріалами справи (матеріалами кримінального провадження) проводиться виключно у приміщенні суду та у присутності працівника апарату суду.

        

  1. Ведення судової статистики: порядок складання та подання звітів, якість та дотримання термінів.

         Статистичні звіти про роботу суду за відповідні звітні періоди формуються автоматично за допомогою автоматизованої системи документообігу суду комп’ютерною програмою «Д-3» на підставі відповідних документів первинного обліку справ і матеріалів та подаються на встановлену дату в електронній формі до територіального управління державної судової адміністрації України в Рівненській області з дотриманням умови щодо засвідчення електронним цифровим підписом відповідальних осіб, після остаточної дати надсилаються ще й у паперовому вигляді з обов’язковим їх підписанням головою суду або особою, яка її замінює, у виключних випадках керівником апарату суду, а також виконавцем.  

         Оригінали статистичних звітів суду підшиваються в окрему номенклатурну справу та постійно зберігаються в суді, а також відповідають статистичним звітам (за змістом та за оформленням), що подані до територіального управління.

         Відповідальними за формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, відповідно до  посадових інструкцій, затверджених наказом керівника апарату суду від 03.01.2017            № 1/а, визначено помічників суддів.

         Відповідальною особою за надання інформації про кількість сформованих карток на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, наказом керівника апарату суду від 30.05.2017 року № 11/а призначено консультанта суду Павлюк О.В.

         Відповідальними особами щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди, завданої злочином, наказами керівника апарату суду від 03.03.2014 року № 8/а, від 10.11.2014 № 27/а та від 06.10.2015 № 17/а, а також відповідальними особами щодо заповнення карток форми 2-К, визначено помічників суддів.

         Наказами керівника апарату суду від 20.03.2017 № 5/а та від 30.05.2017 № 11/а відповідальною особою за формування статистичних звітів форми №№ 1-мзс, 1-Л призначено консультанта суду Павлюк О.В.

         Наказом керівника апарату суду від 30.05.2017 № 11/а  відповідальними особами  за формування статистичних звітів форм №№ 1,  1-1, 3, 4  призначено консультанта суду Павлюк О.В., звітів форм №№ 2-А,  2-Ц призначено старшого секретаря суду Строкаль О.Д..

         Відповідальною за формування статистичного звіту за формою № 10, наказом керівника апарату суду від 01.03.2013 № 7/а, призначено старшого секретаря суду Строкаль О.Д. та наказом керівника апарату суду від 15.09.2015 № 12-1/а визначено другою відповідальною особою щодо складання звіту форми № 10 Бугая О.С., головного спеціаліста з інформаційних технологій.

         Наказом керівника апарату суду від 12.10.2017 № 27/а «Про призначення відповідальних осіб щодо формування статистичного звіту форми № 1-АМ «Звіт про застосування судами Закону України «Про амністію у 2016 році»» відповідальною особою за формування та подання зазначеного звіту визначено консультанта суду Павлюк О.В.

         Статистичні звіти про роботу суду формуються та подаються до ТУ ДСА України в Рівненській області з дотриманням встановлених термінів.

         При подачі статистичних звітів за відповідний звітний період усі показники, які потребують додаткової перевірки, підтверджуються відповідними копіями судових рішень, поясненнями або коментарями на окремі діапазони комірок.

        

  1. Використання в суді програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів (звіти формуються: автоматично чи в ручному режимі). Повнота та своєчасність заповнення в АСДС карток первинного обліку справ та матеріалів. Проблемні питання, які виникали у судів при роботі з автоматизованою системою документообігу суду, шляхи їх вирішення.

         Внесення  інформації до обліково-статистичних карток на справи всіх категорій здійснюється відповідальними працівниками суду відповідно до їхніх обов’язків. Інформація про рух справи вноситься до автоматизованої системи документообігу суду у день ухвалення відповідного судового рішення або проведення певних дій у справі, що відповідає вимогам п.3.6. Інструкції з діловодства.

         Звіти про стан здійснення правосуддя Гощанським районним судом формуються в автоматичному режимі за допомогою автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3».

         Однією із об’єктивних причин та проблем, що впливає на якість здачі звітів судом залишається випуск нових версій КП «Д-3», часта зміна шаблонів та шаблонів УЛК перед та під час звітного періоду (в період святкових та неробочих днів).  

         Крім того, в рамках реалізації проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу та з метою популяризації серед громадян в приміщенні Гощанського районного суду розміщено інформаційний плакат «Електронний суд».

        

  1. Проведення навчань у апараті суду для спеціалістів з питань діловодства та судової статистики. Участь спеціалістів з судової статистики у семінарах, відеоконференціях з питань судової статистики.

         Протягом звітного періоду в Гощанському районному суді проводилися  внутрішні навчання з працівниками апарату суду, згідно затвердженого плану роботи суду, з наступних питань: практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3»; проведення семінарів-навчань з працівниками апарату суду з питань практичного застосування Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Засад використання автоматизованої системи документообігу суду, затверджених зборами суддів Гощанського районного суду від 29.09.2015 № 17; Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження тощо.

         Крім того, на виконання листа Державного підприємства «Інформаційні судові системи» від 11.07.2013 року, в суді використовувалася дистанційна форма навчання користувачів КП «Д-3».

         З метою підвищення кваліфікації та ефективності роботи з комп’ютерною програмою «Д-3», працівники апарату суду, які відповідають за ведення судової статистики, реєстрацію та ведення вхідної і вихідної кореспонденції, а також виготовлення документів судочинства  взяли участь у дистанційному навчанні користувачів КП «Д-3», яке було організоване державним підприємством «Інформаційні судові системи».

         Зокрема:

- секретар судових засідань Гуменюк Н.П. 02.03.2017 пройшла індивідуальний навчальний практикум по роботі з програмою звукозапису судових засідань «Акорд», 14.03.2017 прийняла участь у навчальному семінарі «Web-програма «Бронювання систем відеоконференцзв’язку», що дозволяє планувати графік судових засідань», 11.04.2017 пройшла навчальний практикум «Використання систем відеоконференцзв’язку під час здійснення судочинства»;

- головний спеціаліст з інформаційних технологій О.Бугай 17.05.2017 пройшов навчання на тему «Адміністрування веб-порталу «Судова влада України» (у зв’язку з оновленням порталу)», 24.05.2017 пройшов індивідуальний навчальний практикум по роботі з програмою звукозапису судових засідань «Акорд»,  з 12.06.2017 по 16.06.2017 пройшов індивідуальний навчальний практикум по роботі з КП «Д-3» «Адміністрування КП «Д-3»»;  

- секретар судових засідань Довгалець Н.М. 13.06.2017 пройшла індивідуальний навчальний практикум по роботі з програмою звукозапису судових засідань «Акорд», 15.06.2017 прийняла участь у навчальному семінарі «Web-програма «Бронювання систем відеоконференцзв’язку», що дозволяє планувати графік судових засідань»;

- секретар судових засідань Поліщук С.О. 21.09.2017 прийняла участь у навчальному семінарі «Web-програма «Бронювання систем відеоконференцзв’язку», що дозволяє планувати графік судових засідань»;

- судовий розпорядник Петренко І.М. з 25.09.2017 по 29.09.2017 пройшла індивідуальний навчальний практикум по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація справ та ведення статкарток (канцелярії по справах)»;

- консультант суду Павлюк О.В. з 24.10.2017 по 26.10.2017 пройшла індивідуальний навчальний практикум по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація та ведення вхідної та вихідної кореспонденції (загальна канцелярія)», з 06.11.2017 по 10.11.2017 пройшла індивідуальний навчальний практикум по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація справ та ведення статкарток (канцелярії по справах)» та за результатами проходження навчання отримали сертифікати з вищезазначених дисциплін.

        

  1. Реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та судової статистики (оперативні наради тощо).

         На виконання плану роботи суду, відповідно до ст. 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» керівником апарату суду Кунець М.Г. було проведено аналіз організації роботи Гощанського районного суду щодо стану виконання наказу голови суду від 21.07.2016 № 17 «Про надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень та відомостей щодо набрання судовим рішенням законної сили» та строки внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей щодо набрання судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень, строки внесення до автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3» секретарями судових засідань інформації про рух справи (внесення  дат слухання, перенесення судових засідань та підготовчого провадження) тощо.

         Крім того, було проведено аналіз організації роботи Гощанського районного суду, а саме щодо строків виготовлення журналів судових засідань та строків здачі справ до канцелярії суду, проведення відповідальними особами суду роботи щодо впорядкування архіву суду та збереження речових доказів тощо.

         Відповідні інформації було розглянуто на оперативних нарадах працівників Гощанського районного суду та вказано працівникам апарату суду при виконанні своїх посадових обов’язків неухильно дотримуватися вимог процесуального законодавства, Інструкції з діловодства, вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду і Засад використання автоматизованої системи документообігу суду Гощанського районного суду Рівненської області, затверджених зборами суддів від 29.09.2015 року, та усунути, зазначені у даних інформаціях, недоліки і в подальшому не допускати вказаних порушень. 

        

  1. Висновок про стан обліково-статистичної роботи в цілому (недоліки та позитивні сторони), пропозиції щодо її поліпшення, бачення шляхів вирішення існуючих проблем.

         Враховуючи викладене та результати проведеного аналізу організації роботи Гощанського районного суду можна дійти висновку, що в суді приділяється значна увага питанню здійснення організаційного забезпечення роботи суду, відповідно до вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та інших нормативно-правових актів України.

         З метою поліпшення обліково-статистичної роботи у наступному звітному періоді необхідно здійснити наступні заходи:

- розглянути на оперативній нараді працівників суду аналіз стану обліково -статистичної роботи у Гощанському районному суді Рівненської області за 2017 рік;

- враховувати результати перевірок організації роботи суду під час проведення щорічного оцінювання результатів службової діяльності державних службовців при прийнятті рішення щодо преміювання, плануванні їхньої кар’єри, виявлення потреби у професійному навчанні тощо;

- проводити навчання з працівниками апарату суду з питань ведення діловодства та судової статистики, а також участь працівників апарату суду в дистанційній формі навчання щодо роботи з КП «Д-3»;

- в плані роботи суду на наступний звітний період передбачити проведення аналізу організації роботи Гощанського районного суду.  

        

 

Керівник апарату

Гощанського районного суду                                                                                                           М.Г. Кунець