flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ обліково-статистичної роботи в Гощанському районному суді Рівненської області за 2019 рік

03 січня 2020, 14:57

АНАЛІЗ

обліково-статистичної роботи в Гощанському районному суді Рівненської області за 2019 рік

 

         Гощанським  районним судом Рівненської області проведено аналіз обліково-статистичної роботи суду за 2019 рік.

  1. Планування роботи суду з питань діловодства та статистики, стан виконання планів роботи.

         Плани роботи Гощанського районного суду складаються на півріччя. Плани роботи суду включають в себе наступні розділи: аналітична робота, питання організаційної роботи суду, питання правової та профілактичної роботи, кадрова робота, фінансово-господарської діяльності суду.

         Плани роботи суду мають терміни виконання, передбачених в ньому заходів, виконавців, відмітки про їх виконання та аналітичні довідки про результати виконання запланованих заходів, передбачених планом роботи суду.

         В плані роботи суду передбачено проведення занять з працівниками апарату суду та надання методичної допомоги з питань практичного застосування автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3», проведення семінарів-навчань з працівниками апарату суду з питань практичного застосування Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, а також проведення аналізу організації роботи суду.

        

  1. Розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судом правосуддя.

         Обробка, облік та контроль документів (справ, матеріалів чи проваджень) в суді здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу комп’ютерної програми «Д-3».

         Діловодство в суді ведеться державною мовою.

         Наказом керівника апарату суду від 09.03.2017 № 4/а «Про визначення функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи працівникам апарату Гощанського районного суду та надання доступу до неї» здійснення реєстрації та розподілу вхідної кореспонденції, реєстрацію вихідної кореспонденції, а також внутрішніх документів суду покладено на Строкаль О.Д., Андрощук (Петренко) І.М. та Гуменюк Н.П.

         Відповідальними за автоматизований розподіл судових справ (пакетний автоматизований розподіл судових справ після реєстрації певної кількості судових справ; розподіл судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді; визначення складу суду з метою заміни судді (суддів); повторний автоматизований розподіл судових справ) та автоматичне визначення присяжних з числа осіб, які внесені до списку присяжних визначено Строкаль О.Д. та Андрощук (Петренко) І.М.

         Наказом керівника апарату суду від 03.03.2014 № 10/а «Про організаційне забезпечення ведення обліково-статистичної роботи Гощанського районного суду» передбачено, що помічники суддів та секретарі судових засідань зобов’язані забезпечити відображення у обліково-статистичних картках автоматизованої системи документообігу суду дані винесених процесуальних документів та інформацію про рух справ в автоматизованій системі документообігу суду у день ухвалення відповідних судових рішень (відкриття провадження у справі, зупинення провадження у справі тощо).

                Строкаль О. Д., старшому секретарю суду, забезпечити відображення в обліково-статистичних картках автоматизованої системи документообігу суду даних щодо направлення справ до суду апеляційної (касаційної)  інстанції, видачу виконавчих документів та результатів розгляду справ в апеляційній (касаційній) інстанції, направлення електронної справи (провадження) до апеляційної (касаційної) інстанції, не пізніше дня направлення справи (провадження) у паперовому вигляді до відповідного суду, не приймати при здачі в канцелярію суду справ, де не відображенні в обліково-статистичних картках автоматизованої системи документообігу суду дані винесених процесуальних документів та  інформація про рух справ, та повертати відповідальним працівникам апарату суду для усунення недоліків, перевіряти при здачі справ до канцелярії суду наявність електронного цифрового підпису у процесуальних документах в автоматизованій системі документообігу суду та у разі відсутності електронного цифрового підпису не приймати справи, а повертати відповідальним працівникам суду для усунення недоліків.

         За внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей про набрання судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень, винесених суддями, формування картки на особу, стосовно якої розглянуто матеріали кримінального провадження та картки обліку сум шкоди, завданої злочином, згідно наказу керівника апарату суду від 04.10.2018 № 11/а «Про надання права доступу до автоматизованої системи документообігу суду та визначення функціональних обов’язків помічників суддів» та посадової інструкції, затвердженої керівником апарату суду від 12.09.2018 та погодженої рішенням зборів суддів Гощанського районного суду від 12.09.2018 № 3, виконання даних обов’язків покладено на помічників суддів. 

         Формування та подання в суді статистичної звітності здійснюється відповідно до наказу Державної судової адміністрації України від 23.06.2018 року № 325 «Про затвердження річних форм звітів щодо здійснення правосуддя місцевими та апеляційними судами».

         Гощанським районним судом складаються звіти про роботу суду за наступними формами:

- квартальні звіти №№ 1-мзс «Звіт місцевих загальних судів про розгляд судових справ», 10 «Звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах», 1-Л «Звіт судів першої інстанції про стан розгляду справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України»;

- № 1-а «Звіт судів першої інстанції про розгляд справ у порядку адміністративного судочинства»;

- № 1-п «Звіт судів першої інстанції щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення»; 

- № 1-к «Звіт судів першої інстанції про розгляд матеріалів кримінального провадження»;

- № 1-ц «Звіт судів першої інстанції про розгляд справ у порядку цивільного судочинства»;

- № 6 «Звіт про кількість осіб, притягнутих до кримінальної відповідальності та види кримінального покарання»;

- № 7 «Звіт про склад засуджених»; 

- № 8 «Звіт про неповнолітніх засуджених».

Звіти розраховуються автоматично на підставі відомостей, що вносяться до автоматизованої системи документообігу суду.

Звіти подаються в електронній формі засобами автоматизованої системи документообігу суду з дотриманням умови щодо засвідчення електронним цифровим підписом відповідальних осіб.

 

  1. Організаційні питання роботи канцелярії суду (дотримання термінів та якість заповнення документів первинного обліку в електронному та паперовому вигляді, складання номенклатури, формування справ, ведення архіву, порядок обліку речових доказів та ін.).

         Ведення діловодства в Гощанському районному суді та канцелярії суду, а саме, обробка, облік та контроль документів (справ, матеріалів чи проваджень) тощо здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу суду комп’ютерної програми «Д-3» (надалі – АСДС) відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року         № 30 (надалі – Положення) та Засад використання автоматизованої системи документообігу суду Гощанського районного суду Рівненської області, затверджених зборами суддів від 29.09.2015, а також відповідно до Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

         Обмін офіційними електронними документами Гощанського районного суду здійснюється згідно Тимчасового порядку обміну електронними документами між місцевими та апеляційними судами, Державною судовою адміністрацією України, територіальними управліннями Державної судової адміністрації України, підприємствами, що належать до сфери управління Державної судової адміністрації України, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 15.11.2016 № 231.

         Уся вхідна кореспонденція суду, в тому числі процесуальні документи, приймаються і опрацьовуються користувачами автоматизованої системи, і реєструються в АСДС в день її надходження.

         Після реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції суду відповідальним працівником канцелярії - старшим секретарем суду     Строкаль О.Д. роздруковуються реєстри вхідної та вихідної кореспонденції, які підшивається в окремі номенклатурні справи.

         Розподіл судових справ здійснюється в суді в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, уповноваженою особою апарату суду, відповідальною за здійснення автоматизованого розподілу судових справ.

         Результатом автоматизованого розподілу судових справ є протокол автоматизованого розподілу судової справи між суддями, протокол щодо неможливості автоматизованого розподілу судової справи між суддями, які роздруковуються, підписуються відповідальною особою апарату суду та додаються до матеріалів судової справи.

Номенклатура справ Гощанського районного суду на 2019 рік затверджена в.о. голови Гощанського районного суду від 17.12.2018, схвалена протоколом ЕК Гощанського районного суду 17.12.2018 № 1, що відповідає вимогам п.п. 10.3., 10.9. Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

         Непроцесуальні документи формуються у справи за допомогою АСДС відповідно до затвердженої номенклатури справ.

         Організаційно-розпорядчі документи з основної діяльності: про прийняття, переведення, звільнення, заохочення, про надання відпусток, про накладення стягнень на працівників, про відрядження працівників, з адміністративно-господарських питань тощо групуються в різні справи.

         Формування і оформлення судових справ суду здійснюється секретарями судових засідань відповідно до вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України 17.12.2013 року № 173 (надалі – Інструкція з діловодства), та вимог процесуального законодавства.

         Посадовою інструкцією та наказом керівника апарату суду від 29.07.2016 № 17-1/а визначено відповідальну особу за ведення архівної справи в суді Строкаль О.Д., старшого секретаря суду.

         При визначенні строків зберігання документів, їх відбору для внесення до НАФ або знищення використовується Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджений наказом Державної судової адміністрації України 07.12.2017      № 1087, а також Перелік типових документів, що утворюються в діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Міністерства юстиції України 12.04.2012 № 578/5.

         Наказом голови суду від 06.11.2019 № 19, затверджено склад експертної комісії для визначення цінності документації Гощанського районного суду Рівненської області. Цим же наказом затверджено склад Комісії з питань роботи із службовою інформацією, затверджено Положення про комісію з питань роботи із службовою інформацією та затверджено Інструкцію про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в Гощанському районному суді Рівненської області.

         Наказом голови суду від 08.11.2019 № 20 затверджено Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у Гощанському районному суді Рівненської області.

         Робота експертної комісії здійснюється відповідно до Положення про експертну комісію Гощанського районного суду Рівненської області, затверджене наказом голови суду від 01.08.2016 № 18-2, схваленого експертною комісією архівного відділу Гощанської райдержадміністрації 01.08.2016 (протокол від 01.08.2016 № 24) та експертною комісією Гощанського районного суду від 22.07.2016 ( протокол від 22.07.2016 № 1).

         Засідання комісії проводяться за потребою, оформляються протоколи засідань.

         На засіданнях комісії колегіально розглядаються питання, пов’язані з визначенням цінності документів, складанням номенклатури справ, розробкою положень про експертну комісію та архівний підрозділ.

         Для забезпечення зберігання документів Гощанського районного суду, закінчених у діловодстві, наказом голови суду від 01.08.2016 № 18-1 затверджено Положення про архівний підрозділ Гощанського районного суду, схваленого експертною комісією архівного відділу Гощанської райдержадміністрації 01.08.2016 (протокол від 01.08.2016 № 24) та експертною комісією Гощанського районного суду від 22.07.2016 ( протокол від 22.07.2016 № 1). 

         Управлінські документи, судові справи та документи з особового складу зберігаються у спеціально облаштованому приміщенні під архів.

         Документи постійного зберігання Тучинського районного суду за 1953-1959 роки впорядковані, опис № 1, погоджений ЕПК архівного відділу Рівненського облвиконкому ( протокол № 3 від 22.02.1989). Документи постійного зберігання Гощанського районного суду за 1952-1994 роки впорядковані, описи № 1 за 1952-1980 роки погоджені ЕПК архівного відділу Рівненського облвиконкому ( протокол № 3 від 22.02.1989), описи № 1 за 1981-1989 роки погоджені НМЕР Держархіву Рівненської області (протокол № 8 від 13.12.1995), описи № 1 за 1990-1994 роки погоджені ЕПК Держархіву Рівненської області (протокол № 6 від 21.11.2000).

         Протягом звітного періоду відповідальним працівником за ведення архіву Строкаль О.Д., старшим секретарем суду, проводиться перевіряння, упорядкування та описування документів постійного зберігання Гощанського районного суду за 1995-2015 роки та документів з особового складу.

         25 січня 2019 року затверджено план роботи архівного підрозділу Гощанського районного суду на 2019 рік. Згідно плану відповідальною особою суду Строкаль О.Д, складено акти на знищення та зберігання справ постійного та тимчасового зберігання за 1995-2008 роки, складено описи справ з кадрових питань (особового складу) за 1944-2015 роки. Правильність впорядкування архіву суду щодо складання описів по справах постійного та тимчасового зберігання за 1995-2008 роки та описів справ з кадрових питань (особового складу) за 1944-2015 роки та впорядкування проводиться відповідальною особою суду Строкаль О.Д. з наданням обов’язкової методичної допомоги працівниками архівного відділу Гощанської районної державної адміністрації Рівненської області.

         15 листопада 2019 року відповідальною особою суду Строкаль О.Д. забезпечено щорічне подання до архівного відділу Гощанської районної державної адміністрації Рівненської області статистичної звітності «Паспорт архівного підрозділу» (форма № 4 архів).

         В суді ведуться журнали документів архіву суду, журнал обліку надходження та вибуття справ (документів) архіву суду, описи справ, журнал видачі копій судових документів, виданих з архіву суду, журнал обліку видачі з архіву суду справ для ознайомлення, журнал щодо температурно-вологісного режиму.

         Приміщення архіву обладнане металевими стелажами, забезпечене засобами пожежогасіння (вогнегасниками). Приміщення знаходиться під охороною та оснащене пожежною та охоронною сигналізацією.

         В приміщенні архіву суду наявний прилад для здійснення контролю за температурно - вологісним режимом. 

         Вікна обладнанні світлонепроникними жалюзями, але не захищені металічними решітками та двері не оббиті металом.

         Відповідальним працівником за роботу з речовими доказами в суді призначена старший секретар суду Строкаль О.Д.

         В суді для обліку речових доказів ведеться журнал обліку речових доказів.

         Кожний аркуш журналу пронумерований, журнал прошнурований і скріплений гербовою печаткою.

         В журнал відомості про речові докази по кримінальних провадженнях (справах) вносяться в день надходження даних справ.

         Для зберігання речових доказів у суді є окреме приміщення зі стелажами.

         Однак, дане приміщення не обладнане охоронною сигналізацією, на вікнах відсутні решітки та двері не оббиті металом. 

         В разі необхідності речові докази зберігаються у сейфі канцелярії суду.

         Відповідальними за зберігання та використання гербової печатки суду визначено голову суду, а відповідальною за використання, зберігання, знищення всіх інших печаток та штампів суду, а також відповідальною за знищення гербової печатки суду визначено старшого секретаря суду Строкаль О.Д.

         Однак, на виконання п.6 розділу 3 Плану заходів з реорганізації (злиття) місцевих загальних судів, затвердженого наказом ДСА України від 06.09.2018 № 450 «Про забезпечення виконання Указу Президента України від 29.12.2017 № 451», гербова печатка суду та штампи і печатки, згідно актів прийняття-передачі, передані на зберігання для голови комісії з реорганізації (злиття) Андрощук І.М.

         Облік печаток і штампів ведеться у журналі обліку печаток і штампів суду, який ведеться належним чином, пронумерований, прошитий та скріплений гербовою печаткою.

         Печатки і штампи суду зберігаються у сейфах та металевих шафах.

         Справи (матеріали кримінального провадження) видаються для ознайомлення апаратом суду за резолюцією голови суду, судді на підставі письмової заяви.

         В суді належним чином ведеться журнал видачі справ (матеріалів кримінального провадження) для ознайомлення, із зазначенням дати, години видачі.

         Ознайомлення з матеріалами справи (матеріалами кримінального провадження) проводиться виключно у приміщенні суду та у присутності працівника апарату суду.

        

  1. Ведення судової статистики: порядок складання та подання звітів, якість та дотримання термінів.

         Статистичні звіти про роботу суду за відповідні звітні періоди формуються автоматично за допомогою автоматизованої системи документообігу суду комп’ютерною програмою «Д-3» на підставі відповідних документів первинного обліку справ і матеріалів та подаються на встановлену дату в електронній формі до територіального управління державної судової адміністрації України в Рівненській області з дотриманням умови щодо засвідчення електронним цифровим підписом відповідальних осіб та голови суду.   

         Оригінали статистичних звітів суду підшиваються в окрему номенклатурну справу та постійно зберігаються в суді, а також відповідають статистичним звітам (за змістом та за оформленням), що подані до територіального управління.

         Відповідальними особами за формування та подання квартальних і річних форм звітів про стан здійснення правосуддя Гощанським районним судом Рівненської області та надання інформації про кількість сформованих карток на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, наказом керівника апарату суду від 25.10.2019 № 18/а визначено заступника керівника апарату суду та старшого секретаря суду.

         Згідно наказу керівника апарату суду від 04.10.2018 № 11/а «Про надання права доступу до автоматизованої системи документообігу суду та визначення функціональних обов’язків помічників суддів» та посадової інструкції, затвердженої керівником апарату суду від 12.09.2018 та погодженої рішенням зборів суддів Гощанського районного суду від 12.09.2018 № 3, виконання обов’язків щодо заповнення карток на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження,  картки обліку сум шкоди, завданої злочином, а також  карток форми 2-К покладено на помічників суддів.

         Статистичні звіти про роботу суду формуються та подаються до ТУ ДСА України в Рівненській області з дотриманням встановлених термінів.

         При подачі статистичних звітів за відповідний звітний період усі показники, які потребують додаткової перевірки, підтверджуються відповідними копіями судових рішень, поясненнями або коментарями на окремі діапазони комірок.

 

  1. Використання в суді програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів (звіти формуються: автоматично чи в ручному режимі). Повнота та своєчасність заповнення в АСДС карток первинного обліку справ та матеріалів. Проблемні питання, які виникали у судів при роботі з автоматизованою системою документообігу суду, шляхи їх вирішення.

         Внесення  інформації до обліково-статистичних карток на справи всіх категорій здійснюється відповідальними працівниками суду відповідно до їхніх обов’язків. Інформація про рух справи вноситься до автоматизованої системи документообігу суду у день ухвалення відповідного судового рішення або проведення певних дій у справі, що відповідає вимогам п.3.6. Інструкції з діловодства.

         Звіти про стан здійснення правосуддя Гощанським районним судом формуються в автоматичному режимі за допомогою автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3».

         Однією із об’єктивних причин та проблем, що впливає на якість здачі звітів судом залишається випуск нових версій КП «Д-3», часта зміна шаблонів та шаблонів УЛК перед та під час звітного періоду (в період святкових та неробочих днів).  

         Крім того, в рамках реалізації проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу та з метою популяризації серед громадян в приміщенні Гощанського районного суду розміщено інформаційний плакат «Електронний суд».

        

  1. Проведення навчань у апараті суду для спеціалістів з питань діловодства та судової статистики. Участь спеціалістів з судової статистики у семінарах, відеоконференціях з питань судової статистики.

         Протягом звітного періоду в Гощанському районному суді проводилися  внутрішні навчання з працівниками апарату суду, згідно затвердженого плану роботи суду, з наступних питань:

- 01.03.2019 дотримання вимог фінансового контролю, визначених антикорупційним законодавством. Заповнення та подача декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік суб’єктами декларування Гощанського районного суду. Рекомендації НАЗК до чергового етапу електронного декларування тощо;

- строки внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей щодо набрання судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень та дотримання таких строків;

- внесення до автоматизованої системи документообігу суду інформації про рух справи (внесення дат слухання та перенесення судових засідань);

- питання відповідальності за незаконне втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду,  що передбачена чинним законодавством;

- виконання судом Закону України «Про доступ до публічної інформації» у 2018 році;

- стан забезпечення відкритості діяльності Гощанського районного суду, наповнення веб-сайту суду публічною інформацією;

- стан впорядкування архіву суду та складення описів справ;

- стан ведення обліково-статистичної роботи суду та підготовка до здачі квартальної звітності про роботу суду за перший квартал 2019 року;

- стан використання в суді поштових марок, конвертів, паперу, дисків тощо;

- динаміка та стан використання в суді електричної енергії, природного газу та води;

- 24.05.2019 строки внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей щодо набрання судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень та дотримання таких строків, заповнення карток на особу та карток обліку сум шкоди;

- внесення до автоматизованої системи документообігу суду інформації про рух справи (внесення дат слухання та перенесення судових засідань;

- питання відповідальності за незаконне втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду,  що передбачена чинним законодавством;

- стан забезпечення відкритості діяльності Гощанського районного суду, наповнення веб-сайту суду публічною інформацією;

- стан впорядкування архіву суду та складення описів справ;

- стан ведення обліково-статистичної роботи суду та підготовка до здачі квартальної та піврічної звітності про роботу суду;

- стан використання в суді поштових марок, конвертів, паперу, дисків тощо;

- динаміка та стан використання в суді електричної енергії, природного газу та води;

- 13.09.2019  заміна реквізитів рахунків для зарахування надходжень до бюджетів відповідно до стандарту IBAN;

- про затвердження Переліків обліково-інформаційних відомостей про судову справу в місцевих та апеляційних судах;

- строки внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей щодо набрання судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень та дотримання таких строків;

- внесення до автоматизованої системи документообігу суду інформації про рух справи (внесення дат слухання та перенесення судових засідань);

- стан ведення обліково-статистичної роботи суду та підготовка до здачі квартальної звітності про роботу суду за третій квартал 2019 року;

- проведення інструктажів щодо безпеки користування електроприладами, про заборону використання електричних опалювальних приладів під час опалювального періоду, щодо економного використання енергоносіїв та скорочення витрат на комунальні послуги, щодо заборони дзвінків на номери мобільних операторів зі стаціонарних телефонів;

- динаміка та стан використання в суді електричної енергії, води. Підготовка до опалювального сезону. Проведення заходів щодо максимального збереження тепла (утеплення вікон, дверей, усунення протягів);

- стан використання в суді поштових марок, конвертів, паперу, дисків тощо;

08.10.2019 щодо надання повідомлення про суттєві зміни в майновому стані;

03.12.2019 щодо змін до Закону України «Про запобігання корупції», що набрали чинності 18.10.2019 відповідно до Закону Україин від 02.10.2019 № 140-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції»;

- формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження;

- формування картки обліку сум шкоди, завданої злочином     ;

-строки звернення до виконання постанов про накладення адміністративного стягнення. Строки направлення на виконання постанов про накладення адміністративного стягнення у виді адміністративного арешту, штрафу, позбавлення спеціального права, громадських та виправних  робіт тощо. Контроль за виконанням постанов суду про накладення адміністративного стягнення. Звернення до виконання постанов суду щодо стягнення судового збору, у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення.

Вживалися заходи щодо забезпечення підвищення рівня професійної компетенції державних службовців суду за допомогою дистанційної форми підвищення кваліфікації в «Учбовому центрі ДП ІСС» на порталі «Феміда» та інших онлайн ресурсах за результатами проходження навчання отримання сертифікатів з відповідних дисциплін.

         А саме:

- керівник апарату суду Кунець М.Г. у період з  12 лютого по 26 лютого 2019 року успішно пройшла онлайн курс «Декларуй доброчесно», підготовлений в рамках проекту «Прозорість і доброчесність публічного сектору», який виконується Програмою розвитку ООН в Україні;

- секретар судових засідань Гуменюк Н.П. 19.03.2019 прослухала курс та самостійно вивчила методичні матеріали на тему «Використання системи відеоконференцзв’язку для залу судових засідань (ВКЗ)» ;

- секретар судових засідань Довгалець Н.М. 12.09.2019 пройшла індивідуальний навчальний практикум по роботі з програмою звукозапису судових засідань «Акорд»;

         - секретар судових засідань Поліщук С.О. 27.02.2019 пройшла навчальний семінар по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація заяв електронного кабінету та сканування судових справ (матеріалів)», 29.10.2019 успішно виконала програму дистанційного курсу по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація справ та ведення статкарток (канцелярія по справах)»;

         - судовий розпорядник Андрощук І.М. 27.02.2019 та 19.09.2019 пройшла навчальний семінар по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація заяв електронного кабінету та сканування судових справ (матеріалів)»;

         - старший секретар суду Строкаль О.Д. 23.08.2019 пройшла навчальний семінар по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація заяв електронного кабінету та сканування судових справ (матеріалів)»;

         - головний спеціаліст з інформаційних технологій О.Бугай в період з 19.08.2019  по 21.08.2019 пройшов індивідуальний навчальний практикум по роботі з КП «Д-3» «Реєстрація та ведення вхідної та вихідної кореспонденції (загальна канцелярія)».

 

  1. Реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та судової статистики (оперативні наради тощо).

         На виконання плану роботи суду, відповідно до ст. 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» керівником апарату суду Кунець М.Г. було проведено аналіз організації роботи Гощанського районного суду в першому та другому півріччі 2019 року, зокрема щодо своєчасного внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей щодо набрання (скасування набрання), судовими рішеннями законної сили та направлення таких відомостей до Єдиного державного реєстру судових рішень в період з 01.01.2019 по 23.05.2019 та в період з 01.01.2019 по 31.10.2019, внесення до автоматизованої системи документообігу інформації про рух справи (внесення дат слухання та перенесення судових засідань), порядок роботи з речовими доказами

         Відповідна інформація була розглянута на нараді працівників апарату Гощанського районного суду та вказано працівникам суду при виконанні своїх посадових обов’язків неухильно дотримуватися вимог процесуального законодавства, Інструкції з діловодства, вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду і Засад використання автоматизованої системи документообігу суду Гощанського районного суду Рівненської області, затверджених зборами суддів від 29.09.2015 року, та інших нормативно-правових актів.

 

  1. Висновок про стан обліково-статистичної роботи в цілому (недоліки та позитивні сторони), пропозиції щодо її поліпшення, бачення шляхів вирішення існуючих проблем.

         Враховуючи викладене та результати проведеного аналізу організації роботи Гощанського районного суду можна дійти висновку, що в суді приділяється значна увага питанню здійснення організаційного забезпечення роботи суду, відповідно до вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та інших нормативно-правових актів України.

         З метою поліпшення обліково-статистичної роботи у наступному звітному періоді необхідно здійснити наступні заходи:

- розглянути на оперативній нараді працівників суду аналіз стану обліково -статистичної роботи у Гощанському районному суді Рівненської області за 2019 рік;

- враховувати результати роботи та перевірок організації роботи суду під час проведення оцінювання службової діяльності державних службовців, при прийнятті рішення щодо преміювання, плануванні їхньої кар’єри, виявлення потреби у професійному навчанні тощо;

- проводити навчання з працівниками апарату суду з питань ведення діловодства та судової статистики, а також участь працівників апарату суду в дистанційній формі навчання щодо роботи з КП «Д-3» тощо;

- в плані роботи суду на наступний звітний період передбачити проведення аналізу організації роботи Гощанського районного суду.  

        

 

Керівник апарату

Гощанського районного суду                                                    М.Г. Кунець