flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи зі зверненнями громадян за результатами роботи суду у 2019 році

16 січня 2020, 15:00

Узагальнення

стану організації роботи зі зверненнями громадян за результатами роботи суду у 2019 році

 

       Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в Гощанському районному суді Рівненської області здійснювались заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

       Відповідно до плану роботи суду на 1 півріччя 2020 року проведено аналіз стану організації роботи із зверненнями громадян.

       Упродовж  2019 року до Гощанського районного суду Рівненської області надійшло 3 заяви, що відносяться до категорії звернення громадян.

       10.01.2019 року за належністю з ДСА України до суду надійшло звернення Дем`янченко А.С. та Процька М.І. від 02.01.2019 р. щодо необхідності здійснення аналізу судової статистики та судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті. Того ж дня заявникам була надіслана відповідь.

       15.05.2019 року за належністю з ДСА України до суду надійшло колективне звернення Костигриза Р.О. та Процька М.І. щодо надання інформації стосовно функціонування підсистеми «Електронний суд», відповідь на яке було надіслано 30.05.2019 р.

       05.09.2019 року до суду надійшло звернення АТ КБ «ПриватБанк» щодо стадії розгляду справи за позовом АТ КБ «ПриватБанк» до Шандрука С.М. про стягнення заборгованості за кредитним договором. Відповідь заявнику була надіслана 10.09.2019 р.

       Всі звернення громадян були своєчасно зареєстровані в програмі електронного документообігу суду, кожному з яких було присвоєно номер та сформовано справу.

       Звернення громадян, що надійшли за звітний період були розглянуті в межах строків встановлених Законом України «Про звернення громадян».

       Відповіді заявникам надсилалися своєчасно на електронну пошту та рекомендованими листами із повідомленням про вручення.

       Усі відповіді на звернення були отримані адресатами та вручені їм особисто під розписку, про що свідчать повідомлення про вручення поштового відправлення.

       До однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.

       З метою належної організації особистого прийому громадян в Гощанському районному суді затверджений графік прийому громадян керівником апарату. Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на веб-сайті "Судова влада України". Бланк електронної форми звернення громадян, розробленої відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» розміщено на веб-сайті суду (в розділі «Громадянам» - звернення громадян).

       Щоденно до суду надходить близько 5 звернень громадян в телефонному режимі. Здебільшого вони стосуються інформації щодо руху справ, отримання копій документів та виконавчих листів, режиму роботи суду, відповіді на які оперативно надаються працівниками суду та керівництвом. Скарги щодо відповідей на телефонні звернення до Гощанського районного суду не надходили.

       Результати проведеного аналізу свідчать, що робота з розгляду звернень громадян у суді ведеться на належному рівні, керівництвом суду здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам, проводиться аналітична робота.

       Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, Гощанський районний суд Рівненської області і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян.

   

 

Виконавець :  Ю.В. Іщенко